luni, 25 martie 2013

4

Multa lume, din pacate majoritatea barbati, se gandesc ca e usor sa stai acasa, adica sa nu lucrezi efectiv la serviciu. Ei bine nu este deloc asa, mai ales daca trebuie sa ai grija si de copii. Spre exemplu, azi, m-am trezit la 7 pentru ca baiatul cel mare a dat buzna la ora aia in patul nostru (de, el se culcase la 10 cu o seara in urma!). Si dupa ce am imbracat/dezbracat/facut paturi, aerisit, m-am apucat de facut mancare. Inainte cu putin de pranz am terminat-o, ne-am asezat la masa, baietii (2 mici si unul mare) au ras tot ca termitele si au plecat. Eu dai si strange, spala vase etc. M-am asezat sa citesc (dormea cel mic si daca face cineva vreun zgomot se trezeste instant) si inainte sa-mi dau seama s-a inserat si a venit intrebarea: ce mancam ca ne e foame...
Cam asta e un mic crampei din "a sta acasa" si asta a fost o zi usurica avand in vedere ca a fost prea frig ca sa mai iesim afara. Si acolo alta dandana, dezbraca-i/imbraca-i/incalta-i si nu cu orice ci cu ce vor ei chiar daca initial ii intreb si ridica din umeri (binenteles aici il exclud pe cel mare care de regula e la serviciu).
Am zile cand ma gandesc, adica imi fixez niste "reguli" de genul: de maine ies numai cu incaltaminte cu toc sau de maine ies numai machiata, ca sa ma simt si eu mai femeie ... cred. Si cand e sa fie ma gandesc ca ies doar la o plimbarica ce sa ma mai machiez ca sa am dupa aia ce demachia sau mai bine imi iau fara toc ca e mai comod, lasa tocurile pentru "ocazii".
Ce n-as da sa stau intr-o zi sa-mi fac unghiile, sa ma pensez, sa ma vopsesc si sa ma uit la ce vreau eu la tv...
Dar stai, ca nu e chiar asa! Atunci cand "evadez" nu stiu cum sa ma intorc mai repede la ei de dor ce imi e iar cand vreau sa ma simt frumoasa sau femeie ma uit tot la ei, la baietii mei, care sunt palamaditi de mine (dovada suprema sa ma simt femeie)!
Da, e greu si sa stai acasa, si asta nu inseamna ca stai degeaba, dar este cel mai frumos lucru din lume sa-ti indeplinesti cu succes misiunea cea mai importanta care ti-a fost data, cea de MAMA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu