joi, 28 februarie 2013

3

Peste cateva zeci de minute va fi 1 Martie ... Pe langa martisoare si flori voi mai primi ceva ... cred. Ceva ce am primit in ultimii ani si probabil povestea se va repeta si anul acesta. Ce? Un sms de genul "o primavara minunata" de la ... tata. Nu stiu cum reuseste sa-si aduca aminte de trimiterea blestematului de sms dar uita cu regularitate sa-mi transmita ceva, orice, si de ziua mea de nastere sau de nume (si slava Domnului am 3 zile de nume). Si nu, nu are zeci de copii ca sa se incurce in zile de nastere sau nume, are doi ...:(
Da, recunosc ca eu "l-am dat afara" din viata mea acum cativa ani dar asta dupa ce si el a facut-o cand aveam 6 ani eu, si 8 frate-miu. Inteleg, nu s-a mai inteles cu maica-mea sau a vrut pe altcineva si a plecat dar noi ce vina am avut? Putea sa ne fie alaturi in continuare in toate felurile posibile ... Dar nu! Pe masura ce a imbatranit, a inceput sa ne caute dar eu nu mai sunt dispusa demult sa-l accept. Mi-a zis cineva o data ca e de neconceput, ca trebuie sa am respect fata de parinti. Respect pentru ce? Sau cu alte cuvinte respectul sa vina de la sine numai pentru ca imi este parinte biologic?!
El crede ca nu mi pasa, dar fiecare sms de genul asta fiecare sms de "la multi ani" uitat sau trimis doua-trei zile mai tarziu imi lasa rani adanci, care se aseaza in liniste langa cele vechi, primele fiind - coincidenta sau nu - din Martie 1985 ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu