marți, 26 februarie 2013

2

Am luat de curand de la mama poze din copilaria mea si a lui frate-miu. Uitandu-ma la ele m-am intors in timp si mi-am amintit ce frumos a fost! De fapt, cred ca pentru fiecare copil copilaria a fost deosebita. Noi, cei din generatia mea, spunem ca era frumos sa fi copil atunci, pe vremea lui "Ceasca", copii de acum spun ca e mai frumos asa. Pentru ca ei nu stiu cum e altfel, si povestile despre vremurile de atunci li se par numai ... povesti. Si nici noi nu stiam cu e altfel. Ma mai intreaba fiul meu cel mare (vorbind despre copilarie m-am intors in timp si acum mi se pare ciudat ca am copii!!!) la ce desene ma uitam cand eram mica si pe ce canal. Nu prea intelege cand ii spun ca exista un singur canal tv si ca desene erau numai cateva minute pe zi, seara.
Am fost un copil "de bloc" si totusi a fost frumoasa copilaria mea. Nu-mi vine sa cred ca maica-mea ne lasa in fata blocului sa ne jucam singuri. Si ce ne mai jucam! Nu ne trebuiau noua calculatoare, telefoane mobile, sucuri, etc. Noi aveam mingea "de 35" (baietii) si "de 25" fetele - cea de 25 era mai usoara si puteam juca "florile" cu ea- elsticul, coarda, creta colorata, borcane cu capac cu care prindeam albinele de pe flori, sania ... si mult alergat. Cand am mai crescut megeam la cinematograf. Ce cozi erau la bilete! Dupa film ne jucam zile intregi de-a ceea ce vedeam in film.... Si mai erau si tigancile cu seminte, guma turbo si agrafe, toate vandute tot in fata cinematografului :)
Acum incerc sa-mi tin copii departe de toate lucrurile astea noi si moderne gen comuter, telefoane, sucuri, etc. Nu pot sa cred cand vad copii de clasa I sau a II-a iesind de la scoala vorbind la telefon! Chiar au nevoie de telefoane la varsta aia? Noi cum ne-am descurcat fara? Da, erau alte vremuri dar tot copii eram ...
Oricum, pana una alta, a fost frumos sa-mi amintesc de perioada copilariei si nu as schimba-o pentru nimic in lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu