marți, 19 februarie 2013

Flori din hartie creponata



Am gasit un tutorial despre confectionarea acestor flori pe ilovehandmade.ro si am incercat si eu. Ceva, ceva mi-a iesit asa ca incerc sa va transmit si voua cum am facut, mai ales pentru ca se aproprie 8 martie si ar fi frumos sa oferiti femeilor din viata voastra ceva "iesit" din mainile voastre.
Aveti nevoie de:
- hartie creponata
- aracet
- sarma


Hartia creponata se taie partate medii si apoi fiecarui partat i se da cu foarfeca forma de petala.
Pentru mijlocul florii se ia o fasie de hartie si se franjureaza cu foarfeca. Sarma se taie in lungimea dorita, se infasoara la unul din capete fasia destinata a fi mijlocul florii si se leaga strans cu papiota. Apoi, se aranjeaza petalele una cate una in jurul mijlocului franjurat, dupa aranjarea acestora se leaga iar cu papiota. Se taie o fasie de hartie verde si se incepe infasurarea sarmei cu ea, se sus in jos. In partea de sus, cand se incepe infasurarea se fixeaza capatul cu aracet. Se infasoara toata sarma iar la baza, de asemenea se fixeaza cu aracet si gata floarea! Poate din explicatii pare complicat dar daca va apucati de treaba vi se va parea usor. Voi incerca sa fac lalele si trandafiri curand si daca-mi vor reusi voi posta si povestea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu