marți, 13 august 2013

Cheesecake (fara coacere) cu mure



Asa .... e foarte cald dar ceva dulce tot ar merge, nu? Am gasit o reteta intr-o revista, demult de tot, si am notat-o. Vara asta se pare ca i-a venit randul :)

- 150 g biscuiti simpli
- 150 g unt topit
- 2 pliculete gelatina (Dr. Oteker)
- 400 g iaurt simplu
- 500 g branza de vaci
- mure in ce cantitate doriti (sau orice alte fructe, de padure sau nu)
- 120 g zahar pudra

Se zdrobesc biscuitii (eu i-am bagat in robot) si se amesteca cu untul topit. Se aseaza pe fundul unei tavi pentru tort, cea cu margine detasabila (eu am facut gresala sa pun biscuitii intr-o tava normala si cand am taiat-o s-a rupt), se niveleaza bine si se da la frigider cel putin pana cand se prepara crema de branza.
In primul rand prepararea cremei se incepe de prepararea gelatinei conform instructiunilor de pe ambalaj - se lasa un pic sa se racoreasca. Intre timp se amesteca branza de vaci cu iaurtul, zaharul si trei sferturi din cantitatea de mure. Se adauga gelatina si se amesteca bine dar cu atentie pentru a nu sfarama fructele. Turnam crema peste blatul de biscuiti si se niveleaza; se da la frigider pentru cel putin 4 ore. Dupa acest timp, se decoreaza cu fructe si se poate servi.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu