marți, 13 octombrie 2020

Organizarea de toamna

 


clutter = dezordine
declutter = ordine (referitor la aranjarea obiectelor)

    Cu aproape doi ani in urma, cand ne-am mutat, si am impachetat / despachetat ... mi-am dat seama ca avem multe obiecte "in plus" pe care nu le mai folosim sau nu le mai purtam. Astfel, inainte sa ne apucam sa caram in noua locatie, am dat (donat) o mare parte din ce am considerat ca nu mai folosim (cani si farfurii fara "pereche" primite de-a lungul timpului la pomeni (soacra mea tine toate "regulile" religioase), haine pe care nu le-am purtat de mai mult de un an - aici chiar am facut un compromis ptr ca regula e sa nu fie purtate deloc in ultimele 6 luni- prima bicicleta a baietilor, imprimanta si fax fara cartuse, diverse oale si borcane, etc.
    Noi suntem o familie cu doi copii, doi baieti marisori, si suntem nevoiti sa ne organizam toate lucrurile in doua camere, apartament la bloc. La vechiul apartament aveam o boxa la subsol si, acolo depozitam o gramada de lucruri de la bradul de Craciun la biciclete. Aici nu mai avem o astfel de boxa ci doar un balcon. 
    Suntem de ceva timp mutati, dar constant ma ocup de reorganizarea dulapurilor chiar daca asta inseamna doar ca, la schimbarea sezoanelor sa scot "in fata" hainele ptr sezonul care incepe si sa le asez "in spate" pe cele folosite in sezonul care se incheie. Si, cu ocazia aceasta imi dau seama ca sunt lucruri nepurtate sau deteriorate sau (in cazul copiilor) ramase mici si atunci le donez sau le trec la categoria "de casa". Sunt sigura ca majoritatea faceti asa, nu e ceva nemaipomenit dar doresc sa va impartasesc din ceea ce fac eu. Sunt multe articole si tutoriale cu sfaturi si metode de organizare, in general cu referire la case mari si destul de opulente, eu va voi purta prin pasii organizarii unui apartament modest, simplu, fara metode costisitoare. 
    Am planificat ca organizarea sa se dsfasoare in etape, pentru fiecare dintre ele voi atasa un document printabil, o lista cu principalele puncte ce ar trebui bifate:

1. Holul de la intrare
2. Camara
3. Bucataria
4. Sufrageria
5. Holul dintre camare + debara
6. Baia
7. Camera copiilor (dormitorul)
8. Balconul

Pe saptamana viitoare, cand avem intalnire cu holul :)

    
    



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu